Monday, November 17, 2008

Balik Kampung

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan kalimah bismillah aku memulakan coretan ini. Semenarnya tak tau apa nak tulis..hehehe. Last Friday night, teman balik kg naik bas plusliner kul 8.30 malam. Dah lama tak balik malam..tunggu punya tunggu bas datang kul 9 malam. Hampeh tul. dah le aku tunggu dari kul 7.15. Letih den. Mujur jugak dah sampai pudu hujan lebat. Kalau tidak mesti basah kuyup seh!..hehehe

Sebelum tu aku sempat tapau burger kat depan watson kotaraya tu. Burger dia memang sedap.hehhe. dapat lak pisang free satu sebab ari jemahat.hahaha. Aku planning naik je bas aku nak makan la burger tu. Tup tup yang duduk sebelah aku tu sorang mamat melayu. Segan plak nak makan. Aku cuma cekik pisang jer..muahaha. Perut aku dah le lapor..tp kena tahan jugak sebab malu punya pasal. Bila bas berhenti untuk rehat, aku cepat2 keluarkan burger tadi tu dan terus wallup masa mamat tu turun..muahahhaa. aku ni rupa jer brutal, tp semenarnya femalu seh! hahahaha. masih lagi ada ciri2 gadis melayu terakhir..wakakakaka!..

Itu le ceritaku pada minggu ni. tak tau nak tulis apa. Nanti aku hupdate later la ya.

Daa..

2 comments:

tepung gomak said...

balik kampung mana?? zombi kampung pisang

Juana Intan said...

wakakakkaa..sebelah jer ngan kampung pisang.