Monday, March 30, 2009

Pertunangan

salamzz..

Dah lama rasanya tak mencoretkan sesuatu di sini..Sekarang ni kemalasan tahap gaban.hehehe.

Apa yang aku nak coretkan di sini tentang majlis pertunangan sepupuku di perak. Kami ke rumah sepupu pada pukul 10.00 pagi. Masa tu baru je lepas doa selamat. Ingatkan planning nak pegi awal tp aku kena masak dulu sb nanti adik2 nak balik. Mereka tak sempat nak pegi ke majlis pertunangan sebab bekerja. So lambat sket sampai. Kira2nya aku ni kakak yang prihatin le jugak..hehehe (angkat bakul sendiri la pulak..muahaha). Bukan apa kalau tak nanti mak aku membebel. Terpaksalah den ikut perintah omak den..hiks!.

Sesampai di rumah sepupu aku apa lagi terus je menikmati juadah doa selamat tadi.ada kueh lompang, karipap sardin, roti canai, kek..meriah jugak la..aku makan sket2 je sb tengahari nanti nak makan lagi..selesai makan aku menyibuk tengok hantaran yang nak dibawa nanti..hantarannya semua berdasarkan kepada warna turqois..cantik bangat. Melia and Wa lepas ni boleh le amik tempahan ek!..hehehe

Perjalanan ke rumah pihak perempuan lebih kurang pukul 11 lebih. Tak jauh pun. Kalau jalan kaki pun sampai..hahahaha..itu lah jodoh kan..Neway congrats Amy. Abah den yang jadi tukang jurucakapnya.. Semuga peliharalah hubungan kalian sehingga tiba masa diijabkabulkan. Semuga semuanya akan berjalan lancar..aminn..

Terima kasih kepada semua yang menghadiri majlis..biasa le gambo memang tak de..Nanti kalau ada den tepek kat sini yo!..

Chao!

No comments: