Friday, June 12, 2009

Mimpi

Salamzzzzz..

Dah lama giler tak update blog. Ni tengah kemalasan tahap gaban. Lagipun teda story yang menarik untuk dicoretkan. Keadaan keje yang melambak jugak buatkan ai malas nak menulis..hehehe.

Ntah kenapa malam tadi aku mimpikan 'dia'. Walhal aku dah lama tak nampak dia. Tak tahu apa perkembangan terbaru dia. Tapi dia seperti biasa la. Dia ajak aku ke rumahnya. Tapi masa sampai di muka pintu umah si mamat ni suruh aku tolong dia sidai kain yang dah dibasuhnya..aku pun tolong je la. Lepas tu aku masuk umah..cantik sungguh umahnya.bersih dan kemas. Tapi masa tu aku dan dia tak cakap banyak pun. Aku pun tak tau apa maksud mimpi tu..mungkin dia tengah ingatkan aku kut..muahahaha..(ditimpa perasaan tul)..Bila aku bangun pagi aku senyum sorang2..hehehehe

Semalam aku sempat berbual dengan As. lagipun boring teda orang kat umah. Kakak aku tak sampai lagi dari Terengganu. Sementara tu sempat la jugak tengok citer Zati & Si Mawas. Seronok jugak citernya. Layan ajer la. Lagipun semalam teda cerita menarik pun. Itupun sementara nak tunggu citer Rahsia Hati kat saluran astro prima.

No comments: