Monday, April 11, 2011

Apa Cer..

As salam..

Betapa malerznya aku nak update blog ni. Lagipun aku teda cerita menarik tuk dikongsi bersama. Cuma last week aku tak sihat. Entah apa makanan yang tak kena aku makan smp perut berangin dan muntah belilah. Tak cukup dengan tu kepala sebelah kiri sakit. 3 hari aku rasa badan aku lemah dan letih. Yang paling best tido jer.

Hari Jumaat yang lepas barulah aku rasa sihat sebab dah diberi oksigen..hehehe. sebab apa?..aku pegi buat facial..tu la pasal..kulitku pun dah ada perubahan..alhmdulillah.

Hari Sabtu pulak aku balik kg. Geram aku dengan bus driver tu tak cakap pun x lalu kat Bemban..terpaksalah aku naik teksi dari taxi stand tu ke rumah..hampeh tul.

Sebelah malam aku dpt panggilan dari Turkmenistan..rindu bangat dah pokcik tu..aku pun tak tau kenapa aku rasa cam hepi je dari panggilan dari pokcik tu..dalam hati tengah pikir mcm mana nak menghentikan segala kemelut ni.

Aku rasa lately ni aku dah lebih tenang kalau apa2 cerita yang ku dengar atau ku baca ttng mr buj..aku dapt rasakan mmg dia menyembunyikan statusnya. Aku rasa mr buj tu is somebody's dot dot dot!.. My instint dapt merasakan. Selalunya instinct seorang wanita tu betul..Aku rasa mulai sekarang aku malas nak selalu berhubung dengannya lagi..Sekiranya ada rezekiku tuk bertemu dengannya lagi..aku akan pastikan bahawa ini adalah pertemuan yang terakhir dengannya. Aku akan tanya directly padanya. Aku tak akan ganggu dia lagi..biarkan dia dengan dunia dia..cuma kalau ada rezeki aku makan nasi minyak nanti aku akan jemput dia datang.

Setakat ini dulu coretan aku..tunggu cerita selanjutnya..

Daa

No comments: