Tuesday, February 19, 2013

CNY Year 2013

As salam..

Dah hampir seminggu sambutan perayaan CNY berlalu..Aku pun sama jugak sambung coti..hehehe. 1st day CNY aku balik kg ambil parents aku datang KL sebab deme nak tengok cucu baru..:))). So untuk mengelakkan jem sb cuti panjang aku pun gerak pada Ahad pagi around 9 am. Alhamdulillah jalan smooth jer. Kereta banyak jugak tapi tak jem.

Sampai di BG around 11 am. Still early kan. Tengahari tu kena gi kenduri kat umah abang Mie. So tak payah sibuk2 nak masak..makan pree weh!..hehehe. My dad pegi awal sb dia tukang jemput tetamu. Lepas hantar my dad baru aku, mak and k.long menyusul.

Petang tu pulak bawak my parents gi TF. Saje ronda2..sempat le makan cendol n laksa. Tapi cendol tak menarik sb isi tak banyak but laksa dia not bad. Mak aku sampai tapau sb tak abis makan..hhhee

Esok paginya pulak kami bergerak ke KL at around 10.30am. alhamdulillah jalan pun ok. Tiba at saujana utama pun around 1.30pm sb singgah kat R&R. Tu yang lambat sikit..Anyway selamat sampai.Alhmdulillah.

Out dulu..sambung later.

Daa.

No comments: