Thursday, March 20, 2014

Cameron Trip - Feb 2014


















Hi ladies,

Firstly,thanks to all yang sama2 dapat menjayakan gedering trip kita di CH last weekend.Walaupun baru 2 hari berlalu, I really miss out the moment.huhu. Kalau lama sikit lagi best kan. Anyway yg penting effort from uols menjadikan trip kali ini successful.

Ucapan terima kasih kepada Safzelene Ishak (Sap) kerana sudi membuat arrangement untuk homestay di CH. Kepada geng Ipoh appreciate your kindness and cooperation during this trip. Memang marvellous.Tak dapat nak dilupakan.

To Nor Rizan, terima kasih banyak2 kerana sudi menyediakan juadah yang dah siap direquest..hehehe. Memang best tambahan ada gulai tempoyak!..yum yum.
To Uma Dhevi - TQ for your capati and kari ayam yg terbaek. Lepas ni kena try ler kan..hehehe. Also tea masala yg 1st time dapat rasa..best!
To Aligore Rokiah - ayam panggang & steamboat - wallawei..rugi kome yg x ikut..hehehe.
To Lailaton Azlina - popia dan karipap..x lupa kesedapan ayor Nescafe. terasa2 le pulak..he he he
To the rest..selebihnya kita enjoy!..

Memang terbaek la kawan2 semua yang memang superb dalam hal masak memasak ni. Teman yang malu sebab kureng skill..hehehhee. Asik duduk depan makanan jer..ekekekee

Sebelum berundur teman ingin memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat perlakuan, pertuturan yang tersinggung sepanjang kita berkumpul di CH. Kita hanya manusia biasa yang serba kekurangan. I really love uols fren especially badge '85 ni. Grup yang paling happening. Kita kekalkan tradisi ini sehingga ke akhor hayat ye kawan2. mmuaaah2.

Akhirkata semuga kita akan berjumpa di aktiviti yang seterusnya. In Sha Allah. Semuga penyertaan kawan2 akan bertambah di aktiviti yang seterusnya..aminn

Sekian,

Just me,
Intan Shamsina Ahmad Sanadi
Sexiteri '85


No comments: