Thursday, October 16, 2014

Luahan Hati

Salam,

Aku x tau bagaimana nak mulakan. Tapi yang aku tau kali ini aku benar-benar kecik hati dengan sikap dia. Apa masalah dia sebenarnya? Kalau dah x nak reply bagi tau jerlah. Insyallah aku dah cukup dewasa untuk terima. Ini senyap balik dah. Bila aku diam pandai pulak tanya kenapa aku x kontek dia..aduhh! Karang kalau aku serang dengan segala mcm pertanyaan lain pulak jadinya. Dia buat aku mcm aku ckp dengan tembok batu. Kalau x sihat sekalipun takkan sampai berbulan-bulan x nak reply. Aku tanya elok2 x nak jawap. Aku tau la dia tu siapa. Time x de sape nak layan dia baru le nak cari aku.

Sekarang ni aku nak lancarkan perang dingin dengan dia. Aku sebenarnya x sedap hati. Tapi siapalah aku kan. Memang x de reply. Apa yang patut aku buat lagi. So diam kan jerlah. Muhasabah diri aku ler. Mintak panduan dan pedoman dari Yang Maha Esa!..sedih jangan cakp ler. Aku dah speeechless.

Apa yang penting sekarang ni aku kenalah low profile. Aku x nak tanya apa-apa dah. Aku cuma nak hak aku jer. Yang lain-lain itu aku dah x nak peduli. Harap-harap dapat selesai segera. Aku tidak berhajat nak meneruskannya lagi. Masa cuma ada sehingga hujung tahun ni jer. Lepas tu sayonaralah!.

Aku berdoa semuga Tuhan permudahkan segalanya buatku. aminn

Daa

No comments: