Monday, January 22, 2018

2nd week January aktiviti - Damas Suites

As salam,

Tanpa ada perancangan kami ketemu setelah setahun lebih tidak bersua disesabkan kesibukan yang melanda. Aku ditugaskan untuk menempah Damas Suite pada hujung minggu ni disamping amik diary yang telah dijanjikan.

Rasa cam tak percaya pun ado!,,Yalah rasa exciting tu pun dah kureng. Mungkin sebab dah lama tak berkomunikasi. So..paham2 jerlah kan.

Aku gerak dari rumah kul 11 pagi menaiki teksi dan singgah ke Aeon. Terpaksa beli kasut lain sebab kasut yang dipakai tak sedap. Dari situ aku jalan ke stesen lrt untuk ke KL Sentral. Janji kul 12.30 tgh tunggu  di Seri Pacific.

Sampai KL Sentral sempat tapau macDonald untuk makan tengahari..Kalau tunggu dia memang kebulur aku..hehehehe. Dari situ aku duduk sekejap sebab aku sampai awal..Nanti lama lak tunggu kat situ. Dapat pulak message kata lambat smapai.

So aku amik teksi around kul 12.30 dan sampai di bustop Seri Pacific almost kul 1 tgh. Aku bukan apa takut lewat checkin, almaklum ler baru 1st time duduk Damas Suites & Apartment ni.

Insyallah nanti nak repeat lagi kat sini dengan geng2 pulak. Insyallah.



Wassalam

No comments: