Thursday, July 31, 2008

Supreme lagi..

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ini aku terima aduan lagi..entah sampai bila la supreme ni nak simpan staff2 yang kuat mengecon nih..kalau had setakat mengecon tak kaco orang lain tak jadi hal la..ni sampai nak mengenakan orang ape lak jadahnyer..aku pun turut berangin jer, laki bini ni (x leh mention nama) sama jer..sekarang baru aku tau sebenarnya hati mereka ni busuk..

Aku pun tidak ketinggalan juga terkena..pinjam buku aku sampai hari ni x reti2 nak pulangkan. aku pun bukannyer cetak duit nak beli buku. aje yang tak ngasi tul (slanga orang perak le)..hehehe..bini dia pn aku dengar dah makin loghat..semuaya berselindung disebalik kelembutan..baik orng mcm aku nih rupa brutal serios, tapi kalau dah kenal tau la aku ni cam ner..(bukan le nak puji aku nih baik..hahahha)..lu pikir la sendiri.hiks.

Di supreme ni memang ramai melayu tak sedor diri..kalau ada pangkat pun bukannya boleh decision making..berlagak jer lebih. Entah apa la yang dah dimandremkan si mamat econ nih. aku pun x tau le. aku sememangnya dah lama geram dengan mamat poyo nih, perasan lebih..bukannyer tau prosedur pun.tunggu le masanya. Akan sampai jugak untuk ko..tak selama2nyer kau boleh bertahan..TENGOK AJE LE..

Yang penting aku dah angkat kaki dari situ..aku tak kose nak enterprem politikus kat supreme.tak mendatangkan faedah langsung.kalau dapat duit pun aku tak emboh.

No comments: