Monday, December 1, 2008

Aktiviti di Hujung Minggu

Bismillahirrahmanirrahim..

Hujung minggu lepas, aku pergi buat facial di Summit. Dipilih buat oxigen facial. Only selected VIP yang dapat treatment ni. Salah sorangnya akulah..muahahaha. Balik dari facial aku terus balik ke rumah dan menjalankan tanggungjawab memasak untuk tengahari tu.

Dalam pukul 3 petang adikku mengajak ke subang parade. Aku pun keluar balik dan berjumpa derang kat subang parade. Sempat la maka icecream mcd..hahahaha.dah macam kanak-kanak riang. Lagipun dah lama tak makan icecream rasanya. Balik dari subang parade aku tertidur kepenatan. Adik ipar aku plak sakit kepala. Sempat depa tidur dulu baru balik ke Sg. Buluh..

Nantilah sambung lagi..nak buat keje dulu..hehhehee

Chao!

1 comment:

tepung gomak said...

banyaknya aktiviti...hahahahhahaha