Wednesday, December 17, 2008

Terlebih Rajin

Salam..

Hari ini aku rasa macam rajin sket. Malam tadi aku siap rendam mihun dan blender bawang, cili dan masak nasi. Sebab dah jemu tak tau nak makan apa dan hari-hari makan benda yang sama dari kedai yang sama dan aku pun tukar selera merajinkan diri memasak..So inilah hasilnya.






Aku ni tak le pandai sangat memasak, tapi untuk diri sendiri lepas le.hehehe.Semua makanan ni aku hangkut bawak opis..jadi tak payah turun beli makanan lagi..tengoklah kalau turun pun beli sayur je la..yang menyelerakan sambal ikan bilis dengan tempoyak..walla..

Selamat menjamu mata

2 comments:

IxoR@ said...

Nampak sedap...

Klu kita semua ada kt SLW, boleh mkn sesama kan kak?

Rindu la saat itu...

Juana Intan said...

Betul tu..leh makan ramai2 kan. Bergurau senda..kenangan yang terindah..
my fren cakap mihun i tu sedap taw.hehehehe