Friday, April 23, 2010

Jalan-Jalan ke rumah Presiden Class of 1985


Salam..

Aktiviti ni sebenarnya menyahut ajakan Puan Hajah Norbaya untuk ketemu sebab beliau baru aje balik dari mekah pada tahun 2009 yang lalu. Secara kebetulan perancangan awalnya nak jumpa di luar. Jenuh le suggest pegi makan kat mana2. Semua tak menjadi. Last2nya Puan Presiden kita suruh melepak kat umah dier di Kajang.

Yang tak sedapnya Zana suruh kami ni semua bawak makanan. Dia cuma menyediakan nasi, minuman petang dan pencuci mulut jer. Macam diktator tul la presiden kita ni..hehehe. Pagi2 subuh dah anto sms tanya kul bape nak datang..sebenornya presiden kita ni baik orangnya..cuma biasa ler, aje suka menyakat si Zana. Tambah pulak geng dengan si Puji..hahahaha. Apa2 pun memang kami enjoy pun..

Kami bertolak dari subang dekat kul 11 lebih le juga. Sap yang bawak keter. Tak de le jauh sangat. Puan Hajah kita yang jauh lagi dah sampai dulu..kami yg dekat ni tersesat jalan..hahaha.

Yang paling kelakar si Baya ler. Udah naik haji pun masih rock lagi. Siap tanya ada karaoke ke kat umah Zana..apalagi kitaorang pun ketawa le berdekah2. Baru2 ni siap si Hajah ni pegi nengok FI kat Sepang..cayalah Baya..mu memang best ler.

Seharian kami di rumah Zana. Sessi kutuk mengutuk memang tak leh lari punya. Sempat juga le berbincang untuk aktiviti seterusnya. Cadangan tahun ni reunion di Cameron Highlands.

Apa2 pun memang seronok bila dapat berkumpui mcam ni walaupun tak ramai tp meriah jugak. Mana tidaknya kepala kantornya ada memang jadi ler..hehehehe

Semuga kita berjumpa di lain coretan. Insyallah.

No comments: