Friday, February 18, 2011

Lunch with Abang A..

Salam..

Tak sangka akhirnya aku bertemu juga dengan dia..ingatkan takut tak jadi balik ke sb dia dah mention mungkin dia bz dengan keje dia..for me it's ok la kan. Tak de la pikir sangat pun. Lagipun dia yang beria2 nak jumpa aku sangat.

Tiba2 pagi semalam dia ym aku dia dah 5 hari ada di KL. Tapi tak contact aku sebab apa????..rupanya tertinggal no aku kat diari dia di Turkmenistan tu..hahahaa..padan muka..dah kelam kabut nak balik masa tu, semuanya tinggal..hehehe. Aku tak komen apa2, malas.hheehe. Biarkanlah..

Kami lunch di madam kwan di empire shopping gallery. Aku masa tu kenyang jugak la. Order kway teow pun tak abis..cik abang tu makan chicken chop pn tak abis..dah kenyang..

Personally orangnya ok la..tp aku???no komen...

Daa

No comments: