Tuesday, February 21, 2012

Ghost Rider : Spirit of Vengeance - Official Trailer 2 [HD]




As Salam..

Hari Sabtu yang lepas (18/2/2012) merupakan hari yang paling gumbira sebab aktiviti nyongkit penuh satu hari. Mana tidaknya selepas antar Sap balik dari putrajaya, aku terus ke kedai di sg buluh. Tak perasan pulak aku ada satu message masuk. So aku pun open la baca..tengok2 sms dari dia..wah sonoknya. Aku pun reply la balik message dia after one hour coz sebelum tu x dengar apa2 pun. After 10 mins later aku terima satu lagi sms tanya where r u nw? Aku reply baru je sampai di Sg. Buluh and aku pun tanya dia kat Kemaman kew? He replied baru je smp KL. Esok nak pegi Kuching pulak. Nak jumpa ke petang ni katanya? Aku seakan tergamam pulak bila dia tanya camtu. Dah le aku baru sampai sg buluh.

Dalam kepala otak aku ni nak ckp apa kat adik n kakak aku. Aku jez reply balik sms dia tanya nak jumpa kul bape. Dia jawap after 7pm dia free. So around 8.30pm dia amik aku kat tempat biasa. Apa lagi, kul 6.30pm aku pecut ler dari sg buluh ke Subang Jaya. Mandi2 ala kadar terus bersiap. Dia bagi aku satu message lagi kata kul 8pm pulak. Ada a few messages dia tak reply sb ipad dia hang. Cuak jugak ler. Masa dia sampai di Sunway Piramid baru aku received sms dari dia..fuh! lega aku.

Apa lagi kalau jumpa dia mesti nak tengok wayang. So, aku beli la tiket tengok citer ghost rider. Citer lain macam tak menarik jer! Aku line up beratur beli tiket pukul 9.45pm. X kisahle kan sebab nak jumpa dia bukan senang. So kita kena aturkan aktiviti yang menyeronokkan. Tapi bila aku tengok dia aku kesian sebab aku tau dia penat. Esoknya dia nak pegi Kuching dan balik KL hari Rabu. Baju pun x siap packing. Dia dah patut ada 'orang rumah' tuk jaga dan tolong dia..huhuhu. Mata pun merah sebab tak cukup tidur. Namun aku appreciate sebab dia ada kesungguhan nak jumpa aku walaupun kami keluar dating waktu malam jer..siang2 jangan harap ler mmg dia bizi giler..itupun bukan seminggu sekali. Kami jumpa pun 2 minggu atau sebulan sekali jer..hahaha. Namun aku tetap hepi..

Ok lah..aku nak out dulu. Nanti jumpa di next n3 yer..insyallah.

Daa.

No comments: