Tuesday, February 21, 2012

Lepaks at Putrajaya

As Salam..

Hari Sabtu yang lepas, aku telah juin geng sekolah lepak di Cyberjaya makan nasi arab dan bersantai di Kelab Maritime Putrajaya. Walaupun cuma kami berlima jer tp tetap meriah. Cuma Puji & Anum je bawak famili..yang lain2 tu bawak diri sendiri. Lain le aku ni yng memang single mingle..hahahha

Perjalanan kami bermula dari USJ9 lepas amik Sap. Kami terus ke Cyberjaya sebab tunggu deme di sana. Lagipun Sap kata nak balik cepat sebab nak amik anak dia kat Shah Alam n aku pulak nak ke kedai.

Kami berdua sampai dulu di kedai Sabak tu, sementara menunggu Puji & Anum. Si Zana pulak time tu tengah nyidai kain..tengok cemana katanya.

Sap order lamb kebab sbg pembuka selera sementara menunggu deme sampai. Ini dia gambornya.

Sori geng, gambor ni je sempat amik sebab masa nasi arab sampai, kume semua dah lapor, langsung lupa..hahaha. Tapi mmg berbaloi sebab nasi dia banyak, sedap. Lagi satu lamb dia very soft n tender..yummy!. Kebab dia pun sodap..kenyang teman.

Masa nak bersurai di sini , kami dihon oleh Zana yang pada mulanya ingat tak jadi datang. sempat le merehatkan diri dalm keter zana. Time tu awal lagi baru kul 1.00 lebih jer. So we all decided to juin Puji/Anum di kelab maritime Putrajaya. Aku follow Zana dari belakang.

Sampai kat kelab kami bergebang dan minum kat kafe disitu..nyaman sungguh suasana dengan angin sepoi2 bahasa. Kalau nak tenangkan fikiran mmg best la kat situ..hehehe. Boleh baca novel jugak.

Around 3.30p.m aku, Sap & Zana gerak balik. Lagipun hari nak ujan. So msing2 pun ada benda yang nak dibuat. Kami tinggalkan anum and puji kat situ.

Alhamdulillah aku dapat bawak WUH ku meronda di Cyberjaya/Putrajaya

Sebelum aku mengundurkan diri ingin ku ucapkan ribuan terima kasih frens di atas kekenyangan menjamah nasi arab dan bersantai di kelab maritime..insyallah kita akan ketemu lagi di aktiviti seterusnya..amin

Luv ols fren..mmmuaah!

Daa.

No comments: