Wednesday, March 21, 2012

But How????

As Salam,

Lately ni aku amat bersyukur kerana Tuhan telah menolong aku dari terus lalai dan tertipu. Alhmdulillah dan terima kasih Ya Allah.

Setiap kali ku lihat wajah mereka, aku rasa kalau aku berada di tempat mereka, sudah pastinya aku akan kecewa. Aku bukan spesies yang sebegitu. Aku kena pull diri aku slowly sb aku tak nak apa yang aku rancangkan diketahui olehnya. Selagi hutang aku tak settle aku 'terpaksa' berlakun. Lepas tu sori mori ler.

Dun wori apabila semuanya settle, aku akan back to normal post as before. But how? Dimana ada kemahuan di situ ada jalan. I wun interprame no more.semuga Tuhan memperkuatkan imanku dan permudahkan segala2nya bagi ku. insyallah. amin.

Apa2 pun aku mendoakan kebahagiaanmu sehingga ke hujung nyawa. Hargailah pengorbanannya dan jangan sia2kan setiap detik indah yang pernah di lalui di sepanjang kehidupan kalian. Aku dah cukup dewasa untuk menjaga diriku sendiri.

Cukuplah suka/duka. gembira/sedih yang pernah kita kecapi dan aku tak akan lupa sebab membenarkan diriku 'menumpang' walaupun sebentar cuma. Aku rasa cukup hepi. tqvm..

Ngantuks benar aku..nak chao dululah yer.

See uols in the next n3..insyallah.

Daa..

No comments: