Monday, December 10, 2012

Friday - 7/12/2012

As Salam

Hari Jumaat lepas aku keluar pejabat agak lewat jugak sebab ujan lebat..Ada ler jugak mcam perasaan berdebar tp aku nafikan dan elakkan. Aku malas amik port sb kalau perancangan dia selalu unpredictable. At around 6 pm aku saja jer antar satu pesanan ringkas. N aku tau dia mesti tak reply sb kebizian dia. Aku pun tak de le kisah sb dah biasapun cam tu.

Hujan mmg lebat sungguh petang tu. Aku tunggu le jugak sampai ujan reda sikit sebab takut tak nampak jalan. Lagipun aku tak planning apa2 pun petang tu. Sempat le aku gebang dengan mak aku. Lepas tu kakak aku pun tanya kat mana?

Bila dah agak reda aku pun start keter tuk keluar dari ofis parking. Masa tulah Mr B call aku nak jumpa ke tidak. Aku terpaksa berhentikan keter aku ke tepi sb nak jawab call dia. Aku kata ok and shall meet him at 8.15pm. Aku pun pikir nak balik ke tidak sb time2 mcm ni cab mmg susah nak dapat. So aku decide to lepak dulu kat C4 before dia sampai. So aku call Mek Ha sb dia pun nak ke C4. So sempat le borak2 kejap dengan dia and we make our own ways lepas tu.

Aku kuar dari C4 and waited Mr B outside. 1/2 jam jugak le tunggu dia. Katanya jem teruk kat Sunway..So dia kata dia follow keter aku dari belakang and pegi tempat biasa ler. So that nite kami tengok citer Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2.

Seperti biasa kami gi makan lepas movie and Mr B accompany me balik dulu and lepas tu baru shoot balik umah dia. Thanks for accompany me..syang jugak mike kat teman ek!.hehehe

Korang dah tengok ke citer nih!..

Oklah see uols in nxt n3..Insyallah.

Daa

No comments: