Tuesday, August 19, 2008

Endless Luve Riz & Nadia Dinner at Singgahsana Hotel (15/8/08)

Bismillahirrahmanirrahim..

Pada mulanya aku agak berat nak join dinner pada hari Jumaat lepas..tapi Sue kata dah letak nama so I pun join la..Tema malam tu belang2. Aku memang tak de baju belang2. Last minit mingle kat C4 langsung terjumpa satu sweet blaus belang2. apa lagi aku pun grab la baju tu. The day before aku tengok blaus yang lain (belang) gaks, tp yang ni lagi sweet dengan kalernya yang pink. Lagipun aku tak de kaler baju warna pink. So aku pun amik..Pas tu gi cari kasut lak. Dalam pada kekontangan tu masih sempat bersopping lagi, boleh?hehehehe..

Hari yang dijanjikan pun tiba..Sue menunggu aku di komuter Subang. Kami ke singgahsana bersama2. Sampai kat hotel lebih kurang almost pukul 7 petang. Ok la tu. Lagipun dinner start kul 8.30 malam.


cumilnyer adik beradik nih..hehehehe

Credit to mnaa (http//sitiruzaimah@blogspot.com)

Seronok tengok persembahan Riz & Nadia..tapi rasa cam tak puas jew. Acara yang paling tidak dapat aku lupa bila Riz jemput aku untuk menari tarian poco2..lebih kurang cenggini dialog dier..

Riz : kak! jom kita menari poco2.
Aku : Eh Riz..akak tak pandai la..dengan nada malu2 kucing.muahahaa (dalam hati
bangga la jugak..)
Riz : Ala..Riz pun bukan pandai sangat, ikut jew? hahahahhaa..sweetnyer sore dia
(lembut mcm dunlop pillow..boreh..wakkakaka)

First time dalam sejarah aku naik pentas selain dari company dinner aku..aku ni memang femalu orangnyer..tapi entah kenapa malam tu kureng malu plaks..kelakar giler masa ni. Yang menang team Nadia sebab depa terer menari..hehehe



Ketika beraksi tarian poco2 ngan Riz..credit to mnaa sekali lagi.

Sessi penutupan dinner kami sempat bergambar beramai2 dengan dua2 adik nih..Antara kenangan yang tak akan ku lupakan sehingga ke akhir hayat.


Gambar beramai2..credit to kak maneh (sweetmmjourney@blogspot.com)

Sempat meroyan tengok video clip kat bilik budak2 Ria selepas konsert..best la korang. Tengok video yang Azlan rakam masa dinner tu..balik ke bilik kul 5.30 pagi. Punya la mengantuk bangat the next day tu..hahahaha..apa2 pun memang best..

Sekian untuk coretan kali ini..semuga kita berjumpa lagi..

Wassalam..

No comments: