Tuesday, August 19, 2008

Pindah

Bismillahirrahmanirrahim..

Sejak pagi lagi aku dah naik komuter ke Sg. Buluh. Aku bertolak dari Hotel Singgahsana dari kul 8.30 pagi. Sampai kat Sg. Buluh kul 9.30 pagi. Halim ngan Abah dah siap tunggu kat komuter Sg. Buluh dan terus ke umah Adir. Pagi tu aku dah lapar giler..maklum la malam tu makan tak puas..hehehee. Sempat minum teh tarik n makan roti telur, tp tak abis..abah tulun abiskan..hiks.

Sampai kat umah Adir, aku just tolong mana yang patut..lori datang dalam kul 10 lebih. penat seh, bayangkan kena turunkan barang dari tingkat 5. Aku cuma kemas dari atas jer.Yang lain2 mat2 boyan tu yang angkat bawah bawah..rasa 1/2 pengsan. Al maklum la memang penat giler.dah le malam tu tak tido sebab meroyan kat bilik budak2 Ria.

Sambung later ya..ngantuks ya amats. Lagipun tengah no idea..

Wassalam.

No comments: