Tuesday, August 19, 2008

Hitea@Seri Pasifik KL (9/8/08)

Bismillahirrahmanirrahim..

Seperti yang dijanjikan aku,Sap, Ita n Xana sempat berkumpul lagi. Walaupun tak ramai tapi happening jugak le..yang bestnya bila mengimbau kembali zaman persekolahan dulu. Memang tak kering gusi dibuatnyer. Sayang Midah tak dapat join sebab dia sekolah ari tu. almaklum le kawan aku sorang tu Cikgu..tak pe Mie, nanti kita set lagi ya.

Tengok le zaman aku disekolah rendah dulu..kelakar le.



Ini pulak sewaktu hitea dengan Anum yang balik bercuti dua tahun lepas..



Anum masa ni masih jet lack lagi..belum sempat rehat lagi kitaorang suruh gak dia datang hitea..kesian dier. Sebab masa tu jer memasing free. Walaupun usia dah semakin meningkat tp memang seronok dapat jumpa kawan2 lama nih. Dah le geng aku ni sumernyer giler2 sket..memang tak kering gusi setiap kali berjumpa. Aku rasa tak de owang mcm kita orang nih...mcm kanak2 riang ribena walaupun ada di antara kami dah status mak2 orang.

Kalau dapat kembali ke zaman persekolahan memang seronok bangat. Aku nak belajar sungguh2. Masa yang lepas banyak main jer..tp kalau sekarang suruh aku belajar balik rasanyer otak pun dah karat. tak larat lagi dah rasanyer..hahahaha

k la..aku stop dulu..nanti sambung lagi..

Wassalam.

No comments: