Thursday, July 9, 2009

Kenduri di Rumah Adir - 4/7/09

Salam..

Pada minggu lepas, adik aku mengadakan kenduri di rumahnya di Desa Coalfields Sg. Buluh. Aku ke sana petang Jumaat selepas habis keje. Halim datang jemput aku di stesen komuter.

Parents aku pulak datang ari Sabtu. Zai yang bawak keter. Mak aku pulak mg lepas tak berapa sihat. Dah tak larat nak naik bas atau kenderaan awam lagi.

Selepas semua orang dah siap makan.. mak aku cakap dia nak baring. Rasa macam dah penat. Mak aku mintak aku letak minyak kat perutnya. Mukanya dah mula lain dah. Kami bergegas bawak mak ke hospital sg. buluh. Mak di tempatkan di wad emergency sebab jantungnya bergerak sangat laju. Tak tau apa sebabnya.

Dari pukul 4 lebih sampai le ke pukul 8.30 malam aku duduk di hospital sg buluh. Mula2 doktor kata nak admit my mom..tp lepas tu dia tengok everything ok, doktor benarkan my mom balik umah. Dengan syarat my mom x leh buat keje berat. Lebih kurang 2 minggu duduk kat umah adik aku kat sg buluh dan setiap mg aku kesana.

Mg lepas my parents nak balik sebab dah lama kat sini. Kami semua ikut balik sebab nak tolong bersihkan umah.

No comments: