Thursday, July 2, 2009

Jejak Kasih Class 1985 di Subang Parade (25/6/2009)

Salam..

Hari ini dalam sejarah. Aku berjumpa dengan Baya, Puji n Anum. Dah berzaman tak berjumpa Baya. Sama lama dengan Ijan. Habis jer sekolah Baya terus kawin. Memang tak jumpa langsung. Aku tengok Baya masih tinggi mcm dulu dan badan lebih besor sket. Puji aku tengok kurus sket..mungkin sebab dia pakai baju hitam kut..hehehehe. Ketiga2 demer pakai baju kaler taik cicak, tolak aku je pakai baju pink n seluor putih. Tak kisah ka beb..Zana tak join sebab tak berapa sihat.

Kami ke KLCC dulu..Anum bagi si Farish anak anum makan di KLCC. Punya la ramai manusia, walau waktu lunch. Dah tawap 3-4 kali. Baya kata macam nak pegi Mekah kena buat tawap..muahahaha. Sempat masuk butik Coach sebab nak tengok harga dan design. Memang mahei nak mampus harga beg coach kat sini. Last2 Anum kata kita pergi Subang Parade je la. Lagipun anaknya tak leh duduk diams. So kami semua menjamu selera si Mac Donald Subang Parade sambil tu anaknya boleh main kat playground kat situ. Barulah Anum boleh bersembang dengan kami.

Kira satu hari jugalah kami berjalan..mcm waktu pejabat..hehehe. Malamnya pulak aku kena food poisioning. Abih terbelahak semua makanan. Entah apa yang aku tak tahan makan aku pun tak tau le..mujur jugak aku tak ikut depa makan malam tu..alamat aku tak kroje le jawabnya..hehehe

Nanti aku donloadkan gambo..tak pandai lagi.

Chao dulu!..

No comments: