Thursday, July 2, 2009

Perjumpaan di Majlis Perkahwinan di Ipoh (30/5/09)





Salam

Dah lama tak mencoret. Macam malez jer. Tak tau nape. Ari ni terpanggil pulak nak mencoretkan sesuatu kat sini. Walaupun aku tidak berkesempatan untuk turut hadir dalam majlis ini, sempat la jugak deme yang lain tu meluangkan masa berjumpa dengan Anum di Ipoh.

Aku attachedkan gambor yang sempat disnap sewaktu majlis berlangsung di Ipoh pada 30/5/2009 di kediaman kakak ipor Anum. Masih vogue lagi rakan2 sekolah ku ini. Yang paling lama aku tak jumpa si Ijan ni le. Masih kecik dan ketot macam masa sekolah dulu..hehehe (jangan mare Ijan..nanti kena juai..hehehe)

Anum..nampak lebih besor mungkin sebab baju kut.

Sap..ada perubahan sket..sesuwai dengan ketinggiannya.

Ijan..masih manis dan comei walaupun ketot..hehehe

Midah..aku rasa tak berubah apa2..tetap menten.

Puteri..seperti sediakala kurusnya

Linda..dah semakin putih.

Mala..aku rasa mike pn dah cerah jugak le..hehehe

Apa2pun aku tabik kat kengkawan semua..cuma bila la kt dapat mengumpulkan semua class 1985 dalam satu masa kan..Tak kisah ler walaupun kelas lain-lain.Itu ler antara impian aku.Mudah2an impian ku ini akan tercapai dan terlaksana..insyallah.

Chao!..

No comments: