Thursday, September 2, 2010

Hmmm...

Salam..

Dah lama x update blog. Semenarnya teda citer menarik pung..sesaja je nak melawan rasa mengantuk ni. Biasa la kan, bulan2 pose ni mmg mengantuk. Lapar tu kurang..

Baru tadi aku decide bg tau my mom yang aku dah beli keter as per my father's advice...hehe. bukan apa aku takut dia risau. Tapi dia nasihat aku supaya aku praktis betul2 le dulu sebelum bawak balik kg..hehehe.

Raya dah semakin dekat ni. Aku rasa mcm biasa je. mungkin sebab faktor usia kut. Lagipun yang paling meriah budak2 le kan. Mereka yang tengah seronok kutip duit raya. Persediaan aku biasa jer. Untuk diri aku x de apa2 pun. Cuma ingat nak beli jeans jer nanti. tapi x tau bila nak pegi kedai. Kasut x payah beli. Mmg dah ada. Biskut2 pulak ujung mg ni ready. Duit je belum keluar lagi nak bayar duit biskut raya.

No comments: