Monday, August 23, 2010

Apa Aku Buat..

Salamz..

Pada hari Sabtu yang lepas, aku bangun tidur pukul 10.30 pagi..Bestnya dapat tidur lama. Ekceli mmg la tak elok kan bangun lambat, tambahan bulan pose. Tp yang penting aku enjoy..aku cuma tolong cik kemas rumah sikit2 le ari sabtu tu..

Selepas zohor aku keluar dengan mek ha ke KL temankan dia cari tudung. Lagipun aku tengah cuti pose..hehhehe. Jadi aku x le kisah sangat. Kalau tidak malas aku nak kuar, tambah dekat jalan tunku abdul rahman tu. Ramai bangat umat manusianya..bukan apa aku risau aku pengsan je..hehe. Tapi alhamdulillah ler, aku selamat sampai di rumah..hahaha

Aku sempat pegi bazar ramadan kat rumah k.norley dengan mek ha. Bnyak juga juadah yang sedap2. Aku cuma borong samosa inti ayam, tepung pelita, taufu-pa n popia basah. Banyak juga kan..aku sempat beli mihun goreng sebab dah x tahan lapor..Almaklum ler aku kan x pose..hehehe.

Hari Ahad

Aku bangun lambat juga, lebih kurang 10.45 pagi. Tapi dah siap mandi subuh tu sekali dengan mandi hadas. So sedap le tidur kan. Lepas je sembahyang subuh aku terus landing. Tengok sekejap drama di TV1 sambil siap2 nak bawak cik pegi shopping. Aku bersiap ala kadar jer. Mula2 kami ke summit sebab cik x pernah pegi summit. dari situ
kami ke subang parade dimana cik nak pegi bata. Selepas tu kami ke Carefour Subang Jaya beli barang2 basah dan a few things le kan. Sampai umah dah dekat kul 3 petang. Ingat nak buat agar2 tak sempat..hehehe

Penat juga le..tp yang penting aku puas tidur..

Daa..

No comments: