Monday, November 15, 2010

Estet Trailer by Mamat Khalid



Salam..

Hari sabtu lepas aku telah keluar dating dengan addya. Kami pegi menonton citer Estet di Midvalley. Sebelum tayangannya aku macam tak sabar nak tengok, tapi bila dah tengok tak de la sesedap mana. Cuma aku ucapkan terimakasih pada pengarahnya yang cuba memaparkan perpaduan semua kaum di Malaysia ni walaupun ianya berkisar kepada latarbelakang kaum india terutamanya di kawasan Estet yang banyak dimonopoli oleh kaum India. Persahabatan dua kaum tidak menghalang untuk sama2 memastikan segala apa juga rintangan dapat diatasi. Tapi yang kelakarnya tengok Farid Kamil bermadah dalam bahasa Tamil..hehehe

Dah abis tengok wayang kami ronda2 ke pasar malam Jalan TAR. Aku tak memborong apa pun cuma temankan addya jer..cuma aku beli botol air di JJ jer..

No comments: