Thursday, November 4, 2010

Ronda2 dengan WUH

Akhirnya..aku memberanikan diri jugak membawa WUH meronda2 di keliling kawasan rumahku. Ketika itu jam menunjukkan pukul 8.45 malam. Aku mengajak anak buahku ronda2 sekali. Kalau sorang2 tak berani lak aku, at least ada jugak orang nak berbual kan..

Yang bestnya time siang tak berani sungguh aku nak kuarkan WUH tu sebab tak yakin takut terkena pintu gate, tapi malam semalam senang je aku keluarkan..hahahha. Ni menunjukkan perkembangan yang positif. Parking pun aku dah pandai..wow!..tak sabarnya aku nak pandai..boleh le aku meround2 tempat yg jauh2 sket. Lama juga la aku meronda2 kat kawasan2 sekeliling ni..ngam2 jer aku sampai umah cerita Gelora di Hati Sara baru nak bermula. Tak leh miss sebab episod akhir..hehehe..

Out dulu la..

Daa

1 comment:

@dDy@ said...

bila nk ajak ai g deting naik WUH? hehehe....