Wednesday, December 1, 2010

Dinner kat Ayam Golek Nasi Lemak

Salam..

Hari Sabtu yg lepas, aku balik kg menaiki bas. Adikku Halim dan Ina juga ada. Kami balik sebab nak tengok Chu yang masuk spital sebab darah rendah. Sampai hari ni masih lum kuar wad lagi. Semuga Chu sempat sembuh.


Pada sebelah malam, kami sekeluarga pegi la dinner kat Ayam Golek Nasi Lemak di Jalan nak pegi Tanjung Tualang. Punya la ramai orang. Mungkin sebab malam minggu kut. So kami pun booking 2 meja panjang. Punya la lama tul servisnya. Air minum aku yang gelas besar tu pun dah habis sebab lama sangat tunggu makanan. Hampeh punya serbis. Geram sungguh aku. Last2nya bapak aku bangun tanya toke kedai tu lambat lagi ke nak siap, kalau tidak kami nak balik. Kelam kabut depa siapkan. Kalau tidak pelanggan yang datang kemudian dapat dulu. Yang sedapnya ada seorang waiter tu cakap, kalau nak cepat makan je nasi lemak..nak jer aku sekeh minah waiter tu. Lagipun bukannya sedap sangat. Dah le sikit portionsnya. Moral of da story janganlah menjamu selera di situ lagi..aku nak boikot x nak datang situ lagi..

Di atas wajah kampung dobi. Kat sini lah aku membesar di rumah pusaka arwah atuk aku..Sekarang ni dah sunyi benor. Tak de orang.



No comments: