Monday, December 20, 2010

Wat a Feeling!..

Salam

Aku rasa cam ada benda kurang jer minggu ni..sekarang ni setiap weekend aku akan ke kedai. Walaupun penat, tapi aku gagahkan jugak la kan..al maklum le kedai sendiri. Kena la buat kan walau aku x full time. Aku tau kalau kedai makan memang penatnya terasa ya amats..

Tapi apa yang aku nak ceritakan ni, tentang perasaan dalaman aku..puas aku nak lari, tp masih tetap jugak bertandang dalam kotak fikiranku..namanya, wajahnya, usikannya berlegar2 di kotak ingatanku. Dah hampir 6 bulan dia sepi. Besar sangat kah kesalahan yang aku lakukan...tolong la jawap. Itu saje yang aku nak tau. Yang lain2 tu aku malas nak pikir. Cuma aku nmpak dia sengaja buat aku fall dan biarkan aku lemas tnpa rasa belas kasihan dan dia tak nak ada commitment..but jez tell me the truth. I wan a fit answer..pllzzzz..

Namun siapa la aku kan..kalau boleh aku tak nak ada gangguan emosi dalam usia2 sebegini..aku ingin mempertingkatkan ibadah ku dan memperbaiki kelemahanku. Ya Allah, aku bermohon kepadamu berilah aku sekali lagi untuk bersemuka, bertemu dengannya dan 'menyelesaikan' segala permasalahan. Aku sedar diriku hanya insan kerdil yang banyak melakukan kesilapan. Aku malu dengan diriku Ya Allah. Terasa diri ini terlalu kerdil..apa yang ku pinta berilah aku ruang dan peluang..perkenanlah dan restukanlah permintaan ku ini Ya Allah..rabbana atina fid dun ya hasanah, wa fill aqiroti hasanah, waqina aza bannar..la hau la wala quwatailla billah hil aliyul azim..amin

Daa

No comments: