Wednesday, December 15, 2010

Mc dan Menziarah Chu

Salam..

Lately ni dah semakin malas nak update blog..huhu. Tapi hari ni aku nak catit sket since last Thursday aku terkena eye infeksi..mata bengkak dan rasa nak demam dan sakit. The next day aku pun pegi la klinik dan mintak mc..kalau tak mintak tak dapat beb!. Doktor tu ingat aku sengaja buat2 kew? memang sakit seh. Yang tak tahannya tangkp sampai ke kepala..So afer tu aku balik rumah dan tidur. Tak le juga sepanjang hari sebab si kenit Ziqri mengacau aku tidur..huhuhu..

Hari Khamis sebelum tu balik je umah terus tidur sebab kepala dah berat sangat. Telan panadol pn x jalan. Sampai hari sabtu pn mata aku masih belum berkurangan. Malamnya aku pergi lagi klinik kat saujana utama. Doktor kata boleh continue ubat yang sama, cuma ada bengkak sket..so aku pn continue smp hari Ahad malam, tapi mata aku masih merah lagi..last2nya pagi isnin aku pegi lagi satu lagi klinik di sg buluh, Baru la lega doktor kata dah baik..cuma dia bagi aku cuti sakit hari isnin..Tp hari selasa aku rehat satu hari lagi...hehehe

Tengahari semalam sempat la aku ikut K.chu pegi melawat Chu di Putrajaya. Nampak uzur sungguh makcik ku itew. Makan pn dah tak lalu..aku sebak bila tengok dia mcm tu..cuma aku panggil nama dia..aku doakan Chu cepat sembuh ya!..i'm speechless..

Daa..

No comments: