Tuesday, January 11, 2011

2011

salamzz..

Cepatnya masa berlalu. Sekarang ni dah masuk ke tahun 2011..aduss! bertambah setahun lagi usiaku..tp yang penting aku happy. Tahun ni aku nak bekerja lebih keras, nak jaga penampilan,nak sihat sentiasa, nak jadi orang yang penting dan macam2 lagi. Mana la tau kut2 tahun ni boleh dpt title 'datin' kew..Auwww!..hehehehe
Tapi siapakah datuknya...???hahahahaha..tunggu!!!

Buat permulaan tahun ini, aku mendoakan agar Tuhan mempermudahkan segala perjalanan hidupku, karierku, jodohku, kesihatanku dan perniagaanku..amin. Semuga apa yang dicita2kan akan menjadi kenyataan..insyallah. Aku juga turut berdoa agar 'orang' itu baik dan sihat selalu...yang lain2 aku x nak fikirkan.

Sehari dua ni aku rasa tebal sedikit keyakinanku especially aku dah mula pandai membawa WUH ku..yg setia membantu aku, mengiringi aku..

Mudah2an segala2nya akan berjalan lancar..doa2kan lah aku ya!..aminnnn

Daa..

No comments: