Friday, January 21, 2011

Birthday Wishes

Salam..

Tahun ni belum ada mood nk update any n3. Tp hari ni aku nak coretkan sesuatu. Dah hampir enam bulan aku x bersms lagi dengan dia. Last sms yng aku terima pada 1/6/2010. Masa tu dia nak ke Bandung. I jez wish him gud luck and he replied.Dat's all.

Since sms 'itu' dia mmg x nak reply any of my sms apatah lagi call. For me it's not fair as he leave it the conclusion tergantung2..sebelum ni kalau sms mcm2 leh ckp, dat is my promise, dun worilah..tp hampeh!

Aku rasa benar2 terhina..i think he's hiding something from me. Tapi aku x tau nak tanya guane. Lagipun dia dah anggap aku ni mengacau dia gamaknya..huhuhu. Tak pe la,Tuhan tu Maha Kaya..ai doakan you semuga u sentiasa berada di dalam keberkatannya.amin. Bior le aku sorang yang tanggung.

Awal mg ni birthday dia..aku cuma tulis Selamat Ulang Tahun En....semuga pjg umur, murah rezeki dan sihat selalu..amin. Dalam fikiran aku dah x kisah samada dia nak reply atau tidak. Sebab aku sematkan dlm hati aku, walaupun dia reply aku tak akan balas balik any. Tak sangka pulak aku dia nak balas : Jutaan Terima Kasih Syg..

Dapat jawapan pun x de maknanya. Malas dah nak tanya banyak2. Cuma sekarang ni aku tengh dalam proses nak memulakan kembali muhasabah diri dan bermunajat kepada Yang Esa agar dilindungi dari perkara2 yang mengganggu kehidupanku. Semuga aku lebih tabah di dalam mengharungi liku2 kehidupan..Semuga 2011 akan memberi kebahagian di dalam kehidupanku dan keluargaku dunia dan akhirat di samping kesihatan yang baik..amin

Jodoh pertemuan, ajal dan maut semua ketentuanNya..aku redha Ya Allah..

Daa..

No comments: