Monday, January 17, 2011

J W Marriot

Salam..

Semalam my fren coming to fetch me from Holiday Inn Melaka to KL. Sepanjang perjalanan kami banyak berborak pasal bisness n our previous company yang pernah kami bekerja bersama..lgpun dah agak lama aku x dengar citer pasal dia. Saje la nak jumpa dia kan. lagipun aku dah kenal dia since 1994 sebelum dia kawin lagi. Bukan apa selesa kawan dengan dia dan jenis open minded cam aku jugak. Yang paling best kami berkongsi bintang yang sama dlam bulan yang sama. Cuma tahun dan tarikh jer yang berlainan..mgkin sebab tu ada keserasian persahabatan dengan aku kut!. Not more than that.Lapipun aku tetap respect dia sebab dia dah ada isteri dan 4 orang anak..

Kami makan tengahari di area Klebang Jaya di Melaka. Kawan aku ni suka makan makanan kampung mcm ulam2..aku tak kisah as long jgan ada ikan sungai ke aku mmg tak makan. Selesai makan kami teruskan journey ke KL. Lagipun kawan aku ni nak tengok rumah dia di Bangi yang tgh buat renovation. Kawan aku sewakan aku satu bilik di JW Marriot sementara dia pegi tengok kontractor buat renovation rumah dia..aku tunggu dia di hotel smp maghrib and then bawak aku dinner n antar aku pulang..mmg aku rasa best bangat dapat duduk kat hotel 5 bintang tu walaupun x sampai sehari dalm room no 9??. Tenkiu my fren sebab tak lokek belanja aku.

So setakat niler coretan aku tuk kali ini..sekian.

Daa..

No comments: