Monday, June 20, 2011

Berakhirlah Sudah..

As Salam..

Terlebih dahulu ucapan Selamat Pengantin Baru kepadanya yang akan melangsungkan perkahwinannya pada 2/7/2011. Yang aku geram tu apasal kawin bulan besday aku..huhuhu.

Tapi not to worry la, I redha akan perkahwinan you. I sedar diri ini tak punya apa2 pun untuk duduk sama tinggi dengan awak. Saya mmg dah lama x harap apa2 pun dari awak. Semuanya sy dah halalkan.Kalau tidak smp hari ni hidup aku tak tenang dan tenteram kan kan kan..

Dengar2 pasangannya dari kampung nun di Terengganu jugak, anak kepada seorang datuk dan tinggal di Kuala Lumpur. Seorang bisneswoman, so padan la dengan dia. Lepas ni aku tak nak ada satu jejak pun tentang dia. Aku tak harapkan apa2 jemputan dari nya. Kalau ada pun aku x nak pegi, nak buat apa?

Aku rasa hanya itu yang mampu untuk aku luahkan. Semuga kehidupan anda berbahagia di dunia dan di akhirat. Aku akan hapuskan jejakmu dari kotak ingatanku.

Selamat Tinggal dan Selamat Berbahagia..

Daa.

No comments: