Tuesday, June 14, 2011

Kenapa?

As Salam..

Maleh benor rasanya nak update blog ni..memang kena tunggu time dan mood yang sesuai baru syok nak update...hehehe

Hari ini aku dah duga 'dia'mesti call aku punya, sebab dah 2 minggu dia tak berbuat demikian. Al maklum le baru balik dari melepaskan rindu di kampung halaman. Aku memang sengaja tak on ym aku sebab aku maleh nak bercakp/bersembang dengannya. Mood tadak. Tapi terpaksa juga le 'berbual' sebab dia call aku..huhuhu

Yang sorang lagi ni pulak sibuk memanjang. Aku anto sms last Friday, smp ari ni tak berjawap..mencik tul. Lantak lah. Malas aku nak kesah dah. Sebenornya aku rindu sangt kat dia..hehehe. Nak buat cemana, terima jer la..

Orang yang kita tak expect nak call, dia call. Orang yg kita tunggu tak nak pulak call..adoii!!!

Apa2 pun suka hati lah..

Daa..

No comments: