Thursday, July 7, 2011

Apa nak Cerita

As Salam..

The day bfore I received a call from him asking me whether i missed him or not. Of course la I miz him damn so much. Same goes to him..katanya..hehe..Masa tu time 10.48pm. I have sms him earlier but din received any reply from him. Wat a surprise bila dia call aku. Katanya kalau dia tak de program yesterday, dia nak jumpa aku..hehee..apa lagi berbunga le hati teman ni wah ooi..

So, semalam aku ready la apa yang patut..tp aku tak la harap sangat sebab his daily scope of work mmg tak menentu..Dalam fikiran nak pegi tengok citer transformers..Sampai waktu nak balik aku still x dapat any sms from him samada jadi ke tidak..sedih gak la..aku tau mesti dia bizi le tu..

Semalam aku mmg purposely tak bawak keter sebab aku seriau nak bawk keter malam2. Tapi nasib baik gak la sebab aku cepat dapat bas balik umah. Sampai rumah mcm biasa aku mmg makan, sebba nak elak makan selepas kul 8pm. Masa tengah makan ni 'pakcik' tu call before 7.30p.m Udah le aku punya phone sound very soft..tak dengor apa biji butir dia cakap..cuma aku dengar KLIA jer. Aku tak sedap hati, antar satu sms balik pada dia bg tau line very bad. Aku tau dia mesti tak akan reply..Tengah2 makan aku dpt reply dari dia kata dia on the way to KT until 10/7 and on the same day fly to Kota Kinabalu..Uwaa..lama la aku tak dpaat jumpa dia..he was so busy..

So this one week aku rindu bangat sama dia, deh!. Next week I must grabbed him for one (1) day..hopefully he is not tight with his duties..

Insyallah semuga aku akan dpat ketemu dengannya on 19/7...aminnnn

Aku chao dulu deh!..mmmuaaaaah

Daa..

No comments: