Wednesday, July 20, 2011

Birthday - 19/7/2011


As Salam..

Semalam merupakan harijadiku yang ke 4. Banyak la wishes di wall FB semalam and a few sms wish.

Tak ade apa yang menarik pun. Tenghari semalam boss & kawan2 ofis belanja makan di Serai Restoran kat Empire Gallery Subang. Ok gak la makan kat situ..hehehehe. Thanks all.

Balik ofis terima bouquet roses & fererro roche dari Kelly. Petang ni nak gi dinner pulak ngan minah tu..thanks my darling..

Aku receive sms wishing dari Mr Buj pukul 7.00 petang. Dalam hati mmg dah geram. Kata nak jumpa tp aku tau mesti tak de sebab dia bizi..Yang penting dia wish. Tapi aku tak de la excited sangat pun bila terima sms dia tu. Petang semalam mek ha belanja aku makan Mc Donald dengan Azli. Masa dah sampai rumah Mr Buj call aku katanya tak sempat nak kuar..Baru je abis presentation. Aku ckp nxt time jer la.

Dah! Dah..aku nak chao dulu.

Daa..

- Hadiah dari Kelly

No comments: