Monday, July 4, 2011

Selamat Pengantin Baru

As salamzz..

Tarikh 2/7/2011 merupakan tarikh perkahwinan buat seorang teman lama. Tak tau la aku samada dia masih ingat lagi ke tidak..atau memang dah tak nak ingat langsung. Aku dah tak heran pun..Aku sedar siapalah diri aku kan untuk diingati. Memang tak de dalam senarai pun dan kewujudan diriku mmg tak nampak. Hanya layak jadi balaci jer kan...huhuhu. Lagipun orang tu dah fofuler..Namun walau apa pun yang pernah kau lakukan pada aku, dengan ikhlas dah aku lupakan dan buang jauh2..lagipun aku dah lama anggap yang kau tak pernah aku kenali. Segala memori dah aku lenyapkan..Puas la hati kau Joyah!..tahniah.

Simpan ajer la dengan apa yang pernah kau tuturkan padaku,nak belanja aku kunun..simpan je la hasrat ko tu..ia cume terucap di bibir tidak pada keikhlasan hatimu. Aku dah tak kisah dan aku dah tak heran. Aku pun tak berhutang apa2 pun dengan ko. So enough is enough. Aku dah tak sudi nak berjumpa dengan kamu lagi. Cuma aku kesal dan terkilan dengan apa yang berlaku. Hanya ucapan Terima kasih teman yg dapat ku tuturkan. Buat Joyah, congratulations!..

By the way you have not to worry my old fren. Kamu tetap menjadi kawanku. Segalanya aku dah maafi dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. Biarlah ianya tersimpan kemas dalam sudut hati kecilku. Yang paling penting jagalah amanah yang telah dipertemukan kepada mu..

Akhirkata SELAMAT PENGANTIN BARU..Semuga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat..aminn

Daa..

No comments: