Friday, May 4, 2012

Receiving calls

As salam, Hari ini pagi2 lagi aku dah di telefon oleh my dad suruh terus ke Sg buluh petang nanti. Deme semua tak sihat. Adik aku pun dah berapa hari tak kroje sebab demam. Mujur aku dah bangun waktu tu, kalau tidak buat apa pun tak sempat. Aku bergegas mandi. Dalam hati pikir bila aku nak bayar duit keter ni. Selesai mandi aku terus je amik baju dan siap2 ala kadar. Nak tak nak aku kena terjah jugak ler nak pegi bayor duit keter dulu. Yang lain2 aku masih leh tunggu. Nanti hari ahad aku akan settle. Tambah nak pegi area 15 tu menyampah tul. Aku takut nak double parking as keter aku pernah kena hentam sampai lekuk..huhu. Dah settle lega sikit rasanya. Sampai kat ofis rutin aku everyday bukak wassapp ler kut2 ada message. Pagi tadi aku nampak ada 2 message. Satu dari ofismate aku dan satu lagi aku tak tau saper sb no lain. Aku godek2 le phne aku siapa ada pakai no 013-xxx. Lastnya aku tau saper..hehehe. So aku update jer la no tu dalm phne aku. Aku pikir gaks semalam petang dah sms aku bg tau dia otw to Kemaman mengiringi jenazah abg bossnya yg passed away n nak dikebumikan malam semalam gaks. Aku pun tak kisah le lepas tu. But around 11.15 am today aku received call from him..Still at Kemaman lagi sehelai sepinggang. Katanya nak kena beli baju buat persalinan. Then tanya aku tak balik kg ke? Aku ckp petang ni. Katanya balik Ipoh ke? Aku jawap balik Sg Buluh jer..ketawa dia dengar. Dekat jer katanya. AKu bg tau my mom tak sihat so aku nak pegi jenguk mak aku. Aku tanya dia ada tak antar sms kat wassapp. Mula2 katanya tak de? siap tanya aku balik tu siapa yg sms aku. Jeles nampak? Sukanya aku..hehehhe. Aku ckp no 013-xxx. Pas tu baru dia realize yng tu no tabnyer..Masa nak ending conversation sempat dia bisik 'miss' me so much n take care. From my observation,dlm minggu ni prihatin benor mamat ni kat aku. Tak smp sehari tak reply sms pun siap call aku tanya. adakah tetts!..hahahhaa. Tunggu jer la sambungan telenovela ini..ekekeke Teman chao dulu ler..udah tak tau nak sembang apa lagi. Daa..

No comments: