Wednesday, May 2, 2012

Semalam - 1/5/2012

As salam.. Penatnyer..dengan cuaca yang panas. Aku kalau duduk di kedai minum jer la kejernya. Bergelas2. Mana taknya dahaga tmbh aku mmg time nak 'p'. Memang dah terasa lain macam jer. Aktiviti aku smalam bermula selepas sarapan pagi bawak my parents pegi shopping. So aku pun bawak le deme kat kedai baju dan central mart. Mak aku nak beli towel. Perancangan awal nak singgah umah adik aku kat DC tp adik aku dah nak keluor ke kafe. Lepas abis shopping aku bawak deme ke kedai. Masa ni ada le jugak customer datang makan. Aku tolong le sekejap Lepas antar deme balik, aku balik ke kafe. Alhamdulillah ramai yang datang menikmati selera di kafe kami semalam. Dalam kul 2 lebih amik balik my parents ke kafe sb ada kawan lama nak jumpa my dad. Alhmadulillah customer pun tak putus2 semalam. Dah habis berjejak kasih, aku antor my parents balik dan aku pun ikut le balik sekali, sebab petang tu aku dah nak balik ke subang dah. Memang tak de rehat langsung semalam. Sampai umah adik aku di SU, aku makan sikit belen nasi lemak pagi tu. Mak aku bekalkan bubur kacang merah. Singgah anto 1 bekas kat adik aku di kafe. On da way balik, hari pun dah gelap nak ujan. Alhamdulillah dah sampai subang baru le ujan. tapi tak lebat sangat. Masuk je umah terus lebat. Tengah2 tengok drama around 7pm lebih aku received call. Siapa lagi, ehem2..hahaha!. tanya aku kat mana? aku jawap kat umah. 1st call aku tersilap tekan button phone and nak recall balik. Tapi dia ring me again. Tanya kenapa tak angkat. Sori le sb aku salah tekan. Lepas tu katanya dia antor sms kat wassapp tp aku tak reply. Aku ckp sori sebab kat umah teda wifi..mujur dia tak marah. Nampak cam ceria je suara dia semalam. Selalunya tak pernah pun tanya aku kenapa x reply. Baru dia tau,mcm tu ler aku rasa bila dia x reply sms aku..huhu. Then aku ckp kat dia "Miss youlah"..heheehe. Terus jawap kita jumpa esoklah dia balik Kemaman..Petang nanti aku kena sms dia balik confirm. Last week nak kuar tp sakit gigilah pulak orang tu..huhu. Oklah, itulah aktiviti aku semalam. Daa..

No comments: