Thursday, May 17, 2012

Safe Official Trailer #1 - Jason Statham Movie (2012)

As Salam.. After almost a month semalam baru appointment terlaksana. Memang bizi giler my fren tu. Next week dengan Hari Belia pulak..Dia call aku pun semalam selepas selesai miting around 7.30pm. Aku masa tu tengah sibuk tengok drama Fasha Sanda tu..hehehe. Tapi aku mmg dapat rasa dia akan call tapi tak tau pukul berapa jer. So dia kata nak jumpa tak? Aku pun apa lagi..nak ler, kalau tolak tahun depan je le baru dapat jumpa dia..hahaha. Biasa la aktiviti kami mmg tengok wayang. Sampai di Summit pun almost 9pm. Ingat leh tengok dark shadow tp beratur nak beli tiket pun pnjg. Kaunter pulak satu je bukak. So nak tak nak tengok la citer safe ni. Not bad jugak le - action movies kan. Dia memang suka. Aku pun booking ler tempat belakang sekali. Kawan teman tu duduk nunggu sementara aku beratur. Lepas amik tiket terus je masuk panggung. Lagipun kami berdua masih kenyang lagi. Jadi tak de masalah..Boleh la pulak kawan tu tanya kenapa tak mintak dia duit masa beli tiket tu. Aku senyum je la. Tak kisahlah kan. Sebab dia nmpak aku tukar duit besar tu yang dia tegur kenapa tak mintak..hehehe Aku memang really enjoy bila jumpa dia. Banyak cerita yg aku boleh dengar dari dia. Cuma satu persoalan tu jer dia masih nak sembunyi dari aku. Tak per, aku akan korek dari dia pelan2. Aku tak nak spoilkan mood kami. Kerinduan terlerai sekejap.. Oklah, mata pun dah ngantuk ni.. Daa

No comments: