Wednesday, June 20, 2012

Movie - Piranha 3dd


As Salam

Petang semalam aku receive satu sms. Tengok2 dari si tetts!hehehe. Aku tak de expect pun sb lately ni sms dia asik tak de reply jer. Menyampah. dalam message tu kata nak jumpa aku after work. Aku jez reply ok. So aku macam biasa ler, kalau keluar dengan dia mmg tak drive. Aku siap anto keter kat umah dulu baru keluar balik..hehehe. Tak kuasa la banyak2 keter. Lagipun aku malas nak parking kat tempat biasa kami tu sb tempat tu nak buat LRT..Dia amik aku @ 8pm and terus gi tengok wayang. Mana lagi nak pegi. Sampai2 tengok kaunter lengang tak de orang. Bestnya. Terus je beli tiket. Senarai wayang pun ekceli tak berapa menarik. Nak tengok Prematheus lambat benor la pulak. So kami sepakat tengok Pirannha 3dd @ 8.50pm. Jadi kami x lama sangat menunggu.

Yang paling kelakar kawan aku ni ler. Pakai kemeja polo dengan bermuda dan selipar..terlupa nak bawak Tshirt katanya sebab dia pegi gym lepas keje. Lepas mandi tengok2 x bawak Tshirt, so pakai jerlah baju yang ado..hehehehe. Aku cakap tak perlah, aku tak kisah pun..

Aku rasa citer yang paling tak best aku tengok semalam. Memang betul2 one hour duration movie ni. Selalunya rasa cam lama jer, tp semalam mmg kejap. Habis wayang kul 10 pm. Aku ingatkan mcm biasa leh le dinner tapi katanya sorry sb kawan aku tu nak balik cepat sebab esok paginya dia kena keluar awal sebab nak pegi parlimen..sob sob sob. Semalam memang aku jumpa dia ngam2 2 jam jer..Sempat aku kenakan dia semalam agaknya lepas raya jerlah kita jumpa..dia jawab ishh tak delah. I ni x leh nak janji, ada masa jer jumpa terus. Lagipun schedule dia kan pack. End of this month nak pegi Sarawak, early July nak pegi Thailand and middle July nak kena pegi London ikut boss dia tengok Olimpik..adehhh..nasib badan ler.

Lagi satu kalau antar aku balik semedangnya tak ingat jalan. Semalam aku tak tau le dia sesat ke tidak lepas keluar dari area umah aku tu..hehehe. Boleh katanya kena jumpa aku selalu. Aku balas balik tak payahlah, aku anto sms pun jarang nk balas. Ketawa jer dia bila aku cakap cam tu. Itulah aktiviti kami semalam. Lepas ni ntah berapa lama la pulak. Malas aku nak pikir nak kisah. Suka hati dialah..

Oklah, aku nak out dulu. Letih nak menaip dah. See uols in next n3.

Daa.


No comments: