Thursday, June 14, 2012

Siapa Aku..

As Salam..siapa aku? Aku umpama patung bernyawa yang boleh dibuat sesuka hati. Patung bernyawa yang tiada apa2 perasaan. Senang untuk diperkotak-katikkan. Sampai bila nak buat aku macam ni? Sampai bila nak sakitkan hati aku, tipu aku, bla bla bla..Aku cuma manusia biasa yang punya rasa sakit, rasa rindu, rasa kasih dan....cuma aku x bernasib baik jer. Namun aku tetap redha dan pasrah di atas semua dugaan ini. Aku tak mintak banyak cuma tolonglah hargai sedikit diriku ini. Aku hanya inginkan kejujuran dan keikhlasan..



ANDAI KAU MENGERTI (VINCENT CHONG)
Dimana akhirnya
Percintaan kita
Yang pernah kau belai
bersama denganku..

Pernahkah kau tahu
Hatiku padamu
Kasih yang menghilang
Dalam dakapan mesramu

c/o
Adakah ini hanya ilusiku
Nyanyian merdu
membuaikan diri
Mimpi lenaku sendiri..

Apalah dayaku tanpa dirimu
Menghukum kalbu
Mendambakan.. kebahagiaan

Dan biarlah ku disini
Yang pernah mencintaimu
Ruang hati sepi  tanpa disinari

Haruskah ia terjadi
Mengharapkan kau disisi
Oh kembali.. bersama di pangkuan

Sgalanya pasti andai kau mengerti
Kasihku yang pernah dikau disayangi

(ulang rangkap 2)


No comments: