Monday, August 27, 2012

Raya 2012

As salam,

Hari ini sudah hari ke-9 kita menjalani suasana hari raya. Terasa cepat benar masa berlalu. Aku mula bercuti pada 16/8/2012. Betapa tak sabarnya aku bila time nak balik kg. Sebelum balik kg aku sempat ngeteh dengan my fren di Gastro Cafe SS15.

Entah kenapa raya tahun ni aku rasa biasa jer. Yang paling best aku kurang antar sms raya. Begitu juga receiving messages. Orng yg rapat ngan aku tu pun x nak wish aku. Sedih jugak. Bila nak mintak tolong cepat2 jer message aku. Dahlah bajet aku tahun ni kurang. Macam2 hal. Tak tolong karang orang dah berharap. Is there any choice for me? Walaupun aku tak dapat fullfil sepenuhnya jumlah yang dia nak tp sekurang2nya aku taklah menghampakan harapan dia. Kalau aku mintak tolong nak ke depa ni bantu aku..Aku berdoa pada Tuhan supaya aku tak akan menyusahkan mereka kalau aku perlukan pertolongan. Kalau boleh akan ku usahakan sendiri.

Yang menjadi persoalannya kenapa aku? Atau adakah sb nak jaga airmuka. Aku tak nak taulah. Datang bila time susah, bila senang tak amik tau pun. Baru jer receive his call. Macam tau2 jer aku tengah pikir pasal dia. Ceria jer nampak. Al maklum le cuti lama. Boleh pun cuti..kadang2 aku mmg kecik hati tapi bila pikir balik apa hak aku nak kecik hati pun. Ni yang aku tak nak pikior nih. Menyusahkan otak aku jer..

Di kesempatan ini aku nak wish Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin.



Daa

No comments: