Wednesday, August 15, 2012

Our appointment - 14/8/2012



As salam,

Dah lama benor teman tak menulis di sini. Lagipun tengah vitamin M and teda citer menarik pun. Tambahan bulan2 puasa ni mmg idea tengah kering kontang..hehhee

Yesterday nite I go out wif ???. We never seen each other since 2 months back. Kira lamalah jugak. Almaklumlah orang VIP..keje kan banyak kena entertain orang. Sabor jerlah. Early puasa dia dah dihantar ke London untuk sukan olimpik. 2 minggu kat sana. Kira lama jugaklah berpuasa di negara orang. Sepanjang aku kenal dia kami tak pernah pun keluar bulan puasa sb dia selalu di Kemaman jer. Tugas nengok kawasan. Agaknya mgkin sb dah lama tak jumpa aku so dia buat plan ler..hahhahaa.
Kami kalau jumpa pun dia yang setkan sb ikut jadual dia. Nama sesaje nak keluar mmg tak dapek ler sb scope of work dia..

Semalam kami sempat le nengok citer The Bourne Legacy lakunan matt damon..lama citernya. jenuh nunggu nak habis..huhuhu. Pakcik sebelah langsung tertidur. Lagipun dia penat..kesian pulak tengok dia..hehehe. Lepas jer wayang kami terus jer balik.

Ekceli I want to thank him for bringing me souvenier from London. Nice to wear. Size pun cantik jer. Di samping tu dapat lak Tshirt Team Malaysia and olimpik pin..tapi bajunyer besor sikit. Dia janji nak bagi yang lain. Yang ini dia suruh aku bagi kat adik beradik aku dulu. Tengok le cemana. Aku nak try dulu..hehehe

Masa berlalu pantas jer. Tak puas ler jumpa dia.Seronok dengar celoteh dia. Nak tunggu next appt ntah bila pulak. Apa2 pun di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan batin. Insyallah kita jumpa bila u nak jumpa..hahahaha

Aku out dulu ler. Insyallah kita ketemu di next n3.

Daa.


No comments: