Wednesday, September 12, 2012

The Possession Official Trailer #1 (2012) - Horror Movie HD


As Salam,

Paling best kalau si dia ajak keluar sb kami jarang keluar. Ikut time n mood dia. Aku malas nak pikir and tanya. Bagi aku kalau nak seribu daya, kalau tak nak dengan satu alasan pun dah cukup kan. Yang best tu aku ingatkan dia tak jadi nak keluar ngan aku sb selalunya kalau dia cakap insyallah mmg tak jadi. So aku buat tak tau jerlah sehinggalah dia yang call aku tanya nak jumpa tak? Dia marah aku sebab aku tak tanya dia. Aku kata aku tunggu dia ler, malas  nak kacau takut tengah sibuk.
aMasa tu aku dah sampai umah pun. Dia tanya sempat ke kalau nak keluar..aku cakp boleh jer and bg tau dia around 7.45 ler. So dia kata ok. Aku nak kata excited sangat pun tak de la jugak. Cuma aku mandi dan tukar baju jer sebelum jumpa dia. Lagipun cuaca panas, tak mandi rasa melekit.

Tak sangka pulak dia awal 10 mins sampai tempat biasa. Aku pulak ngam2 sampai @7.30pm. Sedang elok le pun. Tak de la dia tunggu lama. Lepas tu kami terus procid le tmpat biasa, mana lagi kalau tak tengok wayang. So semalam kami tengok horror movie tajuk The Possession. Masa kam1 masuk tu movie baru jer start. Ekceli nak tengok citer lain tp timing tak kena. So kami pun masuk je ler terus..heheehe.

Overall citer ni taklah menakutkan pun. Biasa jer. Actionnya pun biasa2 jer. Layan ajer la sebab dah tak de citer lain..hehee.

Itulah aktiviti kami kalau berjumpa. Lepas ni entah berapa lama lagi kena tunggu nak keluar bersama lagi..hehehe..tunggu aje la update aku seterusnya.

Daa!..


No comments: