Thursday, September 27, 2012

Resident Evil Retribution - Official Trailer (HD)

As salam

Semalam tengahari aku antar sms to him say hye. Tapi aku tak rasa pun dia nak reply sebab aku tau dia bizi. Gamble aje le. Lagipun aku bukan hari2 sms dia kan..hehhee. At around 2.30 pm dia reply saying he miss me..hahaha. adehh. Pas tu tanya aku lagi bila nak jumpa. Aku tembak jer la kata hari ini and dia approve kata boleh gak..Seronoknya aku kan. Apa lagi. Set time macam biasa la. Kiranya surprised jugaklah..ngeeee..panjang senyumanku..

Tapi semalam mmg worst day for me, sebab dari petang aku balik sampai la nak jumpa incik abe tu. Banyak kejadian yang berlaku..Keluar dari ofis cermin kiri aku terlanggar sorang mamat indon yg berjalan kaki. Berdentum kuat bunyinyer..adoi..risau aku takut apa2 jadi. Mujur dan alhmdulillah teda apa2 cuma siku mamat tu sakit sikit ler..maaf ya pak!.

Sampai ajer rumah aku terus bersiap. Mandi pun ala kadar jer. Masa tengah siap incik abe sms jadi ke nak jumpa at 8pm sb dia baru perasan wallet tinggal kat umah. adeh!!. cepat2 aku reply kata aku dah siap..then dia reply balik dia tak de duit pun, malu nanti aku bayar semua. Aku reply kata apa salahnya sekali sekala. Cepat je dia jawap kata ok and gerak dari ofis dia..hehehee.

Aku siap2 masa tu time dah maghrib. Aku lepaskan azan dulu baru keluar rumah. Call teksi macam biasa la sb aku kalau boleh x nak bawak keter waktu malam. Memang dah biasa pun incik abe yang akan bawak aku..hehehe. Call teksi sampai 1/2 jam tak de jawapan. Ringing tone ada tp tak berangkat. Aku pulak dah cuak. Nak tak nak masuk umah balik amik kunci keter terus shoot ke tempat biasa tunggu incik abe. Lama jugak le aku tunggu. Aku anto sms dia tak jawap. Rupanya ada orang call dia sampai terlajak tunggu aku kat bustop SP..hahahaha. Mujur aku bawak keter. kalau jalan kaki jenuh aku nak menapak. So aku bagitau incik abe kena ikut aku balik ler sb aku nak parking keter aku balik  baru aku leh naik keter dengan dia..adehh!..memang betul2 masalah negara betul semalam..i learn from my lesson.

Seperti biasa kami apa lagi tengok wayang ler citer Resident Evil. Nak tengok citer lain time tak sesuai. Kami tak tunggu lama pun sb kami sampai pun 8.40pm. Movie start at 9 pm. So ok ler.

Good nite uols!..Gue nak tidor..

Daa

No comments: