Monday, September 3, 2012

Debor pulak nih!.

As salam..

Hari ini dah 3 Sept 2012. Cepatnya masa berlalu. Raya pun dah masuk minggu ke-3 dah. Masa ni sibuk orang buat open house sana sini. Bagi aku tahun ni yang paling bosan sekali. Raya tahun ni mmg biasa jer, tak de yang menarik sangat ler. Namun aktiviti mmg tetap berjalan seperti yang dirancang. Setiap tahun pada raya ke-3 kami rakan2 sekolah akan berkumpul. Itu la pun aktiviti setiap tahun. Hari yang lain2 macam biasa jer.

Ntah kenapa hari aku rasa ada debaran yang maha kuat pulak since tengahari tadi selepas aku antar satu sms ringkas. Tapi belum ada balasan lagi. Suka hatilah nak balas ke tidak. Orang tu kan bizi, tak de masa nak layan sms remeh temeh nih. Aku malas nak pikirlah. Lagipun situasi kita berbeza, tak mungkin akan terjadi apa2 pun..cuma rasa terkilan tu masih ada. Sebagai seorang manusia kita x leh lari dari mengalami perasaan yang sebegini. Mgkin caranya yang berbeza2 kan. Aku malas nak pikir dah..

Semalam pulak asik tersedak je. Ntah siapa la pulak yang mengata aku semalam. Yang teruknya masa makan tengahari semalam. Mujur tak termumtah. Tiba2 jer tekak gatal. Minum ais banyak sangat kut. Cuaca pulak mmg panas sangat2.

Ok la, aku nak out dulu..kita sembang later..

Daa.

No comments: