Monday, October 8, 2012

Perginya Seorang Sahabat

As salam,

Petang semalam aku balik agak awal dari SU. Ingat nak rehat ler dan buat apa2 yang patut. Sebaik saja aku parking kat depan rumah aku call my dad bg tau aku dah sampai umah. Takut deme risau pulak kan. Masa tengah2 sembang dengan my dad aku receive incoming call. Rupanya K.Azmah call bagi tau our fren Mohd Faizal Baharudin baru jer meninggal. Innalillah. So K.Azmah arrange tuk pegi umah Faizal. So aku bg tau Norley, Umi. Depa pun juin sekali.

Aku sempat la semayang isyak dan makan sebelum keluar. Sementara tu aku menunggu Norley datang sb nak pegi sama2. Merasa jugak la Norley makan biskut raya dan cik buatkan dia Nescafe..suka benor le dia..Masa tu la K.Azmah sampai. So kami gerak pun dalam pukul 9.30pm.

Sampai di rumah arwah Faizal baru je tiba dari hospital. Jadi kami sempat la bacakan yassin tuk arwah. Jumpa teman2 yang lain memberi penghormatan terakhir buat arwah.

Semuga aman di sana. Al-Fatihah.

Buat keluarga Faizal, salam takziah dari kami semua. Redhakan pemergian arwah. Semuga arwah ditempatkan di kalangan para solihin...aminn

Wassalam

No comments: