Monday, October 22, 2012

Stolen Official Trailer #1 (2012) - Nicolas Cage Movie HD

As Salam, Last Friday (19/10/2012) morning I received a call from someone. Almost a month tak sembang panjang sb demam and sibuk dengan tugas. So, aku pun saje tembak nak jumpa ke today?' Katanya ok. So aku apa lagi seronok ler kan. So tengahari tu aku hantar my BFF -WUH ke rumah sb petang ujan. Aku malas nak bawak keter. Selalunya mmg dia yang akan amik aku pun..hehhee.

So petang tu aku pun confirm balik dengan dia our appt is ON and asking wat time to be at tempat biasa..dia jawap @ 8.00 pm. So masa aku kuar ofis ujan punya la lebat. Aku pulak lupa nak bawak payung. Tapi masa sampai stesen subang ujan dah boleh redah dah..ok ler. So aku round2 sekejap dalm shopping mall tu sementara tunggu dia sampai and pekena seteguk kopi panas sebab sejuk benor..hahaaha

Dia sampai tepat pada masanya and kami pun proceed ler tempat yg selalu kami lepak. Mana lagi nak pegi since he is owez bizi. So mmg tak buat aktiviti apa2 pun ler.  Kami tengok wayang jer. Ingat nak tengok TAKEN 2 tapi lama benor nak tunggu. So pikir punya pikir aku beli tiket citer STOLEN..mujur le best jugak citernya..hehehe. Berbaloi2 ler..hahhaa.

Movie habis at around 10.30pm..so masih awal lagi..Dia kata lapor. So kami proceed makan kat USJ 2.Kami order sup ekor, telur dadar (ini mmg peberet dia), kailan ikan masin, paprik campur. Berselera pakcik tu makan..hahaha. Sembang2 kejap lepas tu dia antar aku balik. Masa tu dh kul 12 tghmalm. Rasa cam cinderella le pulak. Lagipun esoknya kan hari sabtu..apa lagi leh bangun lambat..hehehe

Setakat ni dulu coretan teman..korang x tengok wyang ke?

Daa

No comments: